Reklamace a vrácení zboží
Výměna a vrácení zboží
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, pokud Vám náhodou dorazilo zboží, které Vám nevyhovuje, nic se neděje.
Rádi jej vyměníme za jiné, stačí dodržet jednoduché podmínky.
Jaké jsou podmínky pro vrácení zboží?
- Vrácení či výměna zboží – Zboží musíme obdržet spolu s vyplněným formulářem, který naleznete v příloze, do 14 dnů od převzetí zboží zákazníkem.
Pro výměnu i vrácení zboží platí následující podmínky:
- Oblečení – nenošené, nepoškozené, neprané s originálními visačkami.
- Doplňky stravy – pouze kompletní, neporušené a neotevřené balení.
- Ostatní – ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno (nepoškozené, nepošpiněné, v originálním obalu).
Jak postupovat?
- Ať už jde o reklamaci, či vrácení zboží, nejprve prosím kontaktujte Protein&Co. telefonicky na infolinku +420 588 288 563 nebo e-mailem info@proteinaco.cz, kam přiložte fotografii produktu, který reklamujete, či chcete vrátit.
- Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení nebo výměnu zboží - odkaz ke stažení formuláře ZDE
- Ke zboží přiložte formulář a kopii faktury.
- Zašlete na naši korespondenční adresu, dobře zabalené:
Protein & Co., Náměstí Svobody 268, 752 01 Kojetín
Jak je to s poštovným?
V případě REKLAMACE Vám při kontaktování naší zákaznické infolinky bude sdělen kód, pomocí kterého nám odešlete zboží ZDARMA, na naše náklady.
V případě VRÁCENÍ ZBOŽÍ v zákonné lhůtě posíláte zboží NA SVÉ NÁKLADY.