Doprava ZDARMA při nákupu nad 2100 Kč.

Božský zadeček aneb 7 tipů jak zpevnit a vytvarovat

zadek

Léto už je za rohem a za chvíli začne plavková sezóna. Ale ruku na srdce, to vánoční válení s přítelem v posteli udělalo našemu pozadí medvědí službu a cukroví od babičky jakbysmet. Nezoufejte, mám tady 7 tipů, které nám pomůžou vrátit zadek do perfektní formy. 

  1. Dieta – Dámy, tohle je gró. Na dietě to stojí, na dietě to padá. Jo a taky to stojí na matice, budeme počítat :P. Bez počítání kalorií se v kvalitní dietě neobejdeme. Spočítejte si svůj bazální metabolismus (průměrná 70 kg slečna má bazál asi 1530 kcal, kalkulačka zde) , k tomu přičtěte svou denní aktivitu (hodinka středně intenzivního aerobiku 900 kcal, seznam aktivit třeba zde ) a máte spočítaný denní výdej,hodnotu pod kterou se musíte držet, aby šla kila dolů. 

    Ale pozor! Nesmíte jít ani pod hodnotu bazálního metabolismu, to byste zbytečně pálily svaly a metabolismus by se zpomalil. Ideální je držet se cca 300– 400 kcal pod denní výdej. Abyste měla dietu pod kontrolou, je dobré zařadit i doplňky stravy, které s tím umí pomoct. Třeba tyhle.

    Ukážu na příkladu:

Bazální metabolismus: 1530 kcal
Hodinka aerobiku: 900 kcal
Denní výdej: 1530 + 900 = 2430 kcal
-----------------------------------------------------
Abych hubla, budu přijímat: 2430 – 300 = 2130 kcal

  1. Dřepuj, dřepuj, dřepuj! – Zlatý standard cvičení na hýždě, svatý grál krásných zadků. Nic nezpevní a nevytvaruje zadeček tak, jako dřepy s činkou. Máte je ráda? Máte vyhráno. Nemáte je ráda? Naučte se mít je ráda. Zařaďte 3x týdně 4 série po 20 opakováních a uvidíte zázraky. O tom, jaká je správná technika dřepu, si povíme v jiném článku.

  2. Hydratace – Pijte, hodně pijte. Alespoň 2,5 l, klidně 3 litry vody denně. Pomáhá to prokrvení, je to důležité pro regeneraci a výživu svalů, hydratace oddaluje únavu a zlepšuje i oběh lymfy. Navíc se budete cítit méně hladová v dietě, což je rozhodně velké plus.

  3. Detox – Brokolice, celer, citrusové plody, losos, nebo třeba detoxikační čaje. Zkuste je zařadit do diety, abyste se zbavily zplodin organismu. Správný odchod metabolitů je velice důležitý pro dobrou regeneraci a fungující dietu.

  4. Zaběhej si – říká se: dřepy = pevný zadek, běh= plochý zadek. Je to kec. Choďte běhat, pomůže to shodit přebytečná kila, zlepší fyzičku a pročistí hlavu. Pokud budete běh střídat s dřepy, o zadek taky strach mít nemusíte.

  5. Odpočinek – Všeho moc škodí, nepřepalte to a dostatečně odpočívejte. Spěte minimálně 8 hodin, pokud jste vyčerpaná, nehoňte to. Svaly potřebují zregenerovat a nabrat novou energii. Pro podporu regenerace můžu doporučit doplňky výživy, třeba naše BCAA.

  6. Nech se namasírovat – Masáže podporují regeneraci, krevní oběh i lymfatickou drenáž. Odpočinete si a pokud budete mít štěstí, pokocháte se pohledem na sympatického maséra.

Těchto 7 bodů se já určitě budu držet aspoň do léta.

Dámy a prosím vás, vytrvejte! Hodně lidí si stěžuje, že to nefunguje, že je to k ničemu, ale opravdové a dlouhodobé výsledky jsou viditelné až po delší době, tak to nevzdávejte!

Verča

Zkušenosti s Protein&Co.

Od profíků přes trenéry, až po rekreační sportovce

  • MUDr. Daniel Sosýn

    Jednatel společnosti

    Dan vystudoval Lékařskou fakultu Univerzity Palackého. Je nadšencem do bojových sportů a fitness obecně. Sám si zažil ve fitku to trápení, které známe všichni - Trpíš nepoživatelné chutě proteinů jen proto, že do sebe chceš dostat trochu bílkovin. Proto se rozhodl založit Protein&Co. , protože věří, že i na sportovní výživu se člověk může těšit.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení