Při objednávce nad 1900 Kč doprava zdarma! Zakázky odbavujeme do 48 hodin.

Božský zadeček aneb 7 tipů jak zpevnit a vytvarovat

zadek

Léto už je za rohem a za chvíli bude plavková sezóna. Ale ruku na srdce, to vánoční válení s přítelem v posteli udělalo našemu pozadí medvědí službu a cukroví od babičky jakbysmet. Nezoufejte, mám tady 7 tipů, které nám pomůžou vrátit zadek do perfektní formy. 

  1. Dieta - Dámy, tohle je gró. Na dietě to stojí, na dietě to padá. Jo a taky to stojí na matice, budeme počítat :P). Bez počítání kalorií se v kvalitní dietě neobejdeme. Spočítejte si svůj bazální metabolismus (průměrná 70 kg slečna má bazál asi 1530kcal, kalkulačka zde) , k tomu přičtěte svou denní aktivitu (hodinka středně intenzivního aerobiku 900 kcal, seznam aktivit třeba zde ) a máte spočítaný denní výdej,hodnotu pod kterou se musíte držet, aby šly kila dolů. 

    Ale pozor! Nesmíte jít ani pod hodnotu bazálního metabolismu, to byste zbytečně pálily svaly a metabolismus by se zpomalil. Ideální je držet se cca 300- 400 kcal pod denní výdej. Abyste měla dietu pod kontrolou, je dobré zařadit i doplňky stravy, které s tím umí pomoct. Třeba tyhle.

    Ukážu na příkladu:

Bazální metabolismus: 1530 kcal
Hodinka aerobiku: 900 kcal
Denní výdej: 1530+900 = 2430 kcal
-----------------------------------------------------
Abych hubla, budu přijímat: 2430 – 300 = 2130 kcal

  1. Dřepuj, dřepuj, dřepuj! - Zlatý standard cvičení na hýždě, svatý grál krásných zadků. Nic nezpevní a nevytvaruje zadeček tak jako dřepy s činkou. Máte je ráda? Máte vyhráno. Nemáte je ráda? Naučte se mít je ráda. Zařaďte 3 x týdně 4 serie po 20 opakováních a uvidíte zázraky. O tom, jaká je správná technika dřepu, si povíme v jiném článku.

  2. Hydratace – Pijte, hodně pijte. Alespoň 2,5l, klidně 3 litry vody denně. Pomáhá to prokrvení, je to důležité pro regeneraci a výživu svalů, hydratace oddaluje únavu a zlepšuje i oběh lymfy. Navíc se budete cítit méně hladová v dietě, což je rozhodně velké plus.

  3. Detox – Brokolice, celer, citrusové plody, losos, nebo třeba detoxikační čaje. Zkuste je zařadit do diety, abyste se zbavily zplodin organismu. Správný odchod metabolitů je velice důležitý pro dobrou regeneraci a fungující dietu.

  4. Zaběhej si – říká se – dřepy = pevný zadek, běh= plochý zadek. Je to kec. Choďte běhat, pomůže to shodit přebytečná kila, zlepší fyzičku a pročistí hlavu. Pokud budete běh střídat s dřepy, o zadek taky strach mít nemusíte.

  5. Odpočinek - Všeho moc škodí, nepřepalte to a dostatečně odpočívejte. Spěte minimálně 8 hodin, pokud jste vyčerpaná, nehoňte to. Svaly potřebují zregenerovat a nabrat novou energii. Pro podporu regenerace můžu doporučit doplňky výživy, třeba naše BCAA.

  6. Nech se namasírovat – masáže podporují regeneraci, krevní oběh i lymfatickou drenáž. Odpočinete si a pokud budete mít štěstí, pokocháte se pohledem na sympatického maséra.

Těchto 7 bodů se alespoň já určitě budu držet, aspoň do léta.

Dámy a prosím vás, vytrvejte! Hodně lidí si stěžuje, že to nefunguje, že je to k ničemu, ale opravdové a dlouhodobé výsledky jsou viditelné až za delší dobu, tak to nevzdávejte!

Verča